Рішення №47/11 "Про внесення змін до структури та загальної чисельності працівників апарату Доросинівської сільської ради та її виконавчих органів"
ДОРОСИНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ЛУЦЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
восьмого скликання
РІШЕННЯ
12 червня 2025 року №47/11
Про внесення змін до структури
та загальної чисельності працівників апарату
Доросинівської сільської ради та її
виконавчих органів
Відповідно до статті 11, пункту 5 частини першої статті 26, статті 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України №268 від 09.03.2006 року «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» (із змінами), та з метою підвищення ефективності і якості роботи апарату виконавчого комітету Доросинівської сільської ради,
СІЛЬСЬКА РАДА ВИРІШИЛА :
- Внести зміни до структури та загальної чисельності працівників апарату Доросинівської сільської ради та її виконавчих органів, затвердженої рішенням сільської ради №41/12 від 20.12.2024 року:
У розділі Службовці:
-
- 1. Фахівець з питань сільського господарства - 1 штатна одиниця, змінити назву посади на – фахівець з питань цивільного захисту техногенно-екологічної безпеки, надзвичайних ситуацій та сільського господарства.
- Затвердити структуру та загальної чисельності працівників апарату Доросинівської сільської ради та її виконавчих органів в новій редакції, згідно додатку 1.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на сільського голову Касянчука М.В.
Сільський голова Микола КАСЯНЧУК
Додаток 1
до рішення сільської ради
від 12.06.2025 року №47/11
Структура та загальна чисельність працівників апарату Доросинівської сільської ради та виконавчих органів ради
1.Апарат сільської ради |
||||
1 |
Сільський голова |
1 |
||
2 |
Заступник голови |
1 |
||
3 |
Секретар ради |
1 |
||
4 |
Староста |
4 |
||
|
|
|
||
1 |
Спеціаліст І категорії - юрисконсульт |
1 |
||
2 |
Спеціаліст І категорії з кадрових питань |
1 |
||
3 |
Спеціаліст І категорії з ведення військового обліку та реєстрації місця проживання |
1 |
||
4 |
Спеціаліст І категорії з питань соціального захисту |
1 |
||
5 |
Державний реєстратор речових прав на нерухоме майно |
2 |
||
|
3.Служба у справах дітей |
|
||
1 |
Начальник |
1 |
||
|
4.Відділ бухгалтерського обліку та звітності |
|
||
1 |
Начальник відділу - головний бухгалтер |
1 |
||
2 |
Головний спеціаліст з бухгалтерського обліку та фінансової звітності |
2 |
||
3 |
Спеціаліст І категорії з бухгалтерського обліку та фінансової звітності |
2 |
||
4 |
Спеціаліст ІІ категорії з бухгалтерського обліку та фінансової звітності |
1 |
||
|
5.Гуманітарний відділ |
|
||
1 |
Начальник гуманітарного відділу |
1 |
||
2 |
Головний спеціаліст з питань освіти |
1 |
||
3 |
Головний спеціаліст з питань культури |
1 |
||
6. Земельний відділ |
||||
1 |
Начальник відділу |
1 |
||
2 |
Спеціаліст-землевпорядник |
3 |
||
Сектор соціальної допомоги вдома |
||||
1 |
Завідувач сектору |
1 |
||
2 |
Соціальний робітник |
6,25 |
||
Службовці |
||||
1 |
Фахівець з питань цивільного захисту техногенно-екологічної безпеки, надзвичайних ситуацій та сільського господарства |
1 |
||
2 |
Діловод |
1 |
||
3 |
Фахівець із соціального супроводу неблагополучних сімей |
1 |
||
4 |
Завідувач архівом |
1 |
||
5. |
Фахівець з публічних закупівель |
1 |
||
Технічні працівники та робітники з обслуговування |
||||
1 |
Водій легкового автомобіля |
1 |
||
2 |
Робітник з обслуговування благоустрою |
0,5 |
||
3 |
Технічний працівник з прибирання службових приміщень |
1,75 |
||
4 |
Робітник з обслуговування та ремонту будинків |
2 |
||
5 |
Опалювач приміщень |
3 |
||
|
||||
7.Фінансовий відділ |
||||
1 |
Начальник відділу |
1 |
||
2 |
Головний спеціаліст з ведення бухгалтерського обліку |
1 |
||
|
|
|
||
|
Всього |
49,5 |
||